Organisatie

De dagelijkse leiding van het Stedelijk Gym bestaat uit de rector, de conrector en vier afdelingsleiders. De afdelingsleiders worden ondersteund door twee jaarlaagcoördinatoren. Ook Intermezzo heeft een eigen coördinator. De afdelingsleiders en de coördinatoren zijn elk verantwoordelijk voor de gang van zaken in een leerjaar. Zij regelen verlofaanvragen, extra ondersteuning of een gezellig uitje met de hele jaarlaag bijvoorbeeld.

Onderbouw
  • Jaarlaag 2: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.(kamer (C0.13)
Bovenbouw
Zorgstructuur

De afdelingsleiders en jaarlaagcoördinatoren bespreken met de zorgcoördinator en de schoolpsycholoog hun zorg over het welzijn van individuele leerlingen.
Daarbij kunnen ook de jeugdarts, de schoolverpleegkundige, de schoolmaatschappelijk werker of de leerplichtambtenaar betrokken worden.

• Leerplichtambtenaar (gemeente waar de leerling woont)

In de regel gebeurt overleg over individuele leerlingen met instemming vooraf door ouders. Om redenen van vertrouwelijkheid blijft een enkele bespreking anoniem.
Wilt u meer weten over zorgmogelijkheden? Neem dan contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bestuur

Het Stedelijk Gymnasium Nijmegen wordt bestuurd door @voCampus. Wij maken ons samen sterk voor onderscheidend en duurzaam onderwijs in het Rijk van Nijmegen en het Land van Maas en Waal. Onder het bestuur vallen veertien zelfstandige scholen, alle met een eigen gezicht en een eigen onderwijsaanbod. Meer informatie: @voCampus.

Vacatures

De meest recente vacatures vindt u hier.